Copyright
waarschuwingsdienst Easy Template lanceert een copyright waarschuwingsdienst.
Deze dienst herinnert in januari per e-mail aan het wijzigen van het copyright
van de website. Het te laat wijzigen geeft een bezoeker het gevoel een
oude site te raadplegen en vervolgens verlaat hij de website.
De reden Een
aantal jaar geleden moest ieder bedrijf van zichzelf een website hebben.
Zonder website telde men niet mee in de markt van professionele ondernemingen,
vond men. Deze run op websites is redelijk tot stilstand gekomen en er
is een nieuw probleem ontstaan. De websites zijn niet onderhouden en geven
verouderde informatie. Een ding is erger dan geen website hebben. Dat
is een verouderde website.
Aanmelden bij gratis copyright waarschuwingsdienst
Stuur een e-mail naar:
Met als onderwerp "aanmelden copyright waarschuwingsdienst".
Afmelden bij copyright waarschuwingsdienst
Stuur een e-mail naar:
Met als onderwerp "afmelden copyright waarschuwingsdienst".
Optimalisatie checklist website
In de optimalisatie checklist website voor zoekmachines is een hoofdstuk
opgenomen voor de kwaliteit van een website in het algemeen. Natuurlijk
is het belangrijk om zoveel mogelijk bezoekers op een website te krijgen,
maar deze bezoeker moet niet na enkele seconden de website verlaten met
het gevoel een oude website te hebben bezocht. Op de volgende
pagina is dit hoofdstuk uit het concept voor u ter beschikking gesteld.
Alvast
2 tips
Als de
website niet dagelijks wordt gewijzigd, vermeld dan niet laatst bijgewerkt
op <datum>
Zorg dat
wanneer er gebruik wordt gemaakt van copyright 2xxx dit in de eerste
week januari wordt veranderd. Voeg deze actie toe aan de checklist jaarafsluiting
en zet de actie in de agenda. Is het dit jaar al veranderd?
Uiteraard
is een productbeschrijving jarenlang actueel, maar wanneer er wordt vermeld
"laatst bijgewerkt op 14 juni 2003", krijgt de bezoeker het
"idee" een niet relevante website te bezoeken. Had marketing
niet te maken met het gevoel dat de klant bij een bedrijf of product heeft?